آغاز تور کنسرت همایون شجریان در ایران
هزار گلخانه آواز

گروه سیاوش به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی کیخسرو و سهراب پورناظری کنسرت «آیینه ها» را در شهرهای ایران اجرا می کنند.
کنسرت «آیینه ها» مهرماه امسال در تهران برگزار شد که به دلیل استقبال مخاطب ، چند شب دیگر هم تمدید شد. سپس گروه سیاوش برای اجرای برنامه به اراک و همدان رفتند. اين گروه هم اكنون در جدیدترین تور موسیقیایی خود به اصفهان(25 و 26 دیماه)، رشت(28 و 29 دیماه)، آمل(2 و 3 بهمن)، یزد(9 و 10 بهمن)، بندرعباس(12 و 13 بهمن)، قزوین(15 و 16 بهمن) خواهد رفت.  
این کنسرت در دو بخش برگزار می شود. بخش اول  به موسيقی تنبور اختصاص دارد. در اين بخش قطعات «دم، دیوانگی، رندی» براساس اشعار خیام، مولانا و حافظ  اجرا خواهد شد. در بخش دوم،  موسيقي سنتي ايراني در دستگاه نوا و اجرای قطعات «نگار»، براساس شعری از مهسا زمانیان، «آیینهها» براساس شعری از هومن ذکایی، قطعه بی کلام «از عشق»  و «افلاکـ» از مولانا خواهد بود.
سهراب پور ناظري(آهنگساز، نوازنده تنبور و كمانچه)، حسين رضايي نيا ( سازهای كوبهاي)، همايون نصيري (سازهاي كوبهاي)، حميد خوانساري (عود)، اصغر عربشاهي (تار)  مهيار طريحي (سنتور)، آيين مشكاتيان (سازهای كوبهاي)،  داريوش آذر (كنترباس)  همایون شجریان را در این کنسرت همراهی خواهند کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ شنبه 30 دی 1391برچسب:, توسط عرفان |